I behov av förnyelse

Den här bloggen är snart ett år gammal och börjar lida av ålderskrämpor. Den är otroligt grå och tråkig. Det var visserligen en av mina idéer, att visa mig som en töntig bibliotekarie vid datorn, med det är dags för en remake. Åke Nygren har lagt in en ny header till Biblfeed som jag gillar. Sidan behöver också en förnyelse. Det här kunde varit en perfekt sysselsättning i helgen, men jag är upptagen med DIKs kongress så det får bli senare.

Under tiden utökar jag min digitala närvaro med Twitter. Inte precis först, men jag har inte haft lust till att skriva tweets förut även om jag insett nyttan vid tillfällen som konferenser och liknande. Min användare är Haraag

3 thoughts on “I behov av förnyelse

  1. Det är roligt att göra remake med jämna mellanrum och så tråkig är ju inte din blogg! Det är nog mest skribenten själv som tröttnar på utseendet.

    Jag ska följa dig på Twitter, även om jag är en bristfällig twittrare själv. Jag skickar litegrann och läser ännu mindre.

    Skulle man våga Twittra från kongressen, eller är det att bryta någon form av sekretess, tro?

Kommentera

